№
|
Індивідуальна
робота з учнями
|
З
ким проведена
робота
|
Дата
|
1
|
Індивідуальна оцінка творчих здібностей учнів
(анкетування )
|
|
|
2
|
Методичні консультації
з вчителями предметниками з
метою виявлення прогалин у навчанні
|
|
|
3
|
Диспут «Виховай в собі особистість.»
|
|
|
4
|
Усний журнал « Режим дня»
|
|
|
5
|
Морально- етична бесіда «Я та мій класс»
|
|
|
6
|
Вивчення поведінки дитини в родині.
|
|
|
7
|
Бесіда “Доброта та жорстокість»
|
|
|
8
|
Аналіз зошитів, щоденника
|
|
|
9
|
Спостереження та оцінка організаторських здібностей,
суспільних вчинків
|
|
|
10
|
Аналіз зауважень учителів, які були
зроблені у щоденнику.
|
|
|
11
|
Психологічно – педагогічні спостереження
« Чому я дружу з …»
|
|
|
12
|
Знайомство з основними правилами культури
поведінки
|
|
|
13
|
Бесіда « Збереження шкільного майна»
|
|
|
14
|
Бесіда « Розкажи мені про себе» (
діагностика рівнів соціального, духовного розвитку особистості)
|
|
|
15
|
Контроль за зовнішнім учнівським виглядом.
|
|
|
16
|
Бесіда “Відвідування учнями школи”.
|
|
|
17
|
Робота над проблемами профілактики відхилень у поведінці
учнів.
|
|
|
18
|
Бесіда « Гігієна дівчини»
|
|
|
19
|
З’ясування поглядів учнів на дружбу і товаришування в
бесідах та диспутах.
|
|
|
20
|
Бесіда “Поведінка учнів у позаурочний час”.
|
|
|
21
|
Спостереження за відносинами між друзями.
|
|
|
22
|
Родина в житті кожної дитини.( бесіда)
|
|
|
23
|
Вивчення моральних якостей та рис
характеру учнів.
|
|
|
24
|
Складання психолого – педагогічної
характеристики на кожного учня.
|
|
|
25
|
Бесіда з учнями, які періодично не
виконують домашнє завдання.
|
|
|
26
|
Літній відпочинок - запорука не тільки міцного здоров'я
школярів, але й успішного навчання
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар